poniedziałek, 18 lutego 2013

Skąd ten blog



Dlaczego 1 z 10?


Wszystko zaczęło się podczas jeden z lekcji w klasie szóstej, kiedy to starałam się przekonać uczniów do tego, że umiejętność rozróżniania części mowy jest im do szczęścia koniecznie potrzebna ;-) ( a przynajmniej pozwoli im uniknąć w dorosłym życiu "obciachu"). Przywołałam wtedy pytania z ostatnich odcinków teleturnieju 1 z 10. I tak się zaczęło. Uczniowie zaczęli oglądać program, dopytywać mnie o to czy i ja oglądałam dany odcinek no i zaczęły się dyskusje dotyczące pytań z j. polskiego.
Doszliśmy do wniosku, że ten, kto opanuje porządnie wiedzę i umiejętności z j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej będzie mógł bez obaw ( przynajmniej dotyczących wiedzy z tej dziedziny) wystartować w tym niełatwym turnieju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz